راه های ساده برای فراموش کردن گذشته های تلخ



کاملترین و بروزترین پرتال تفریحی تک بروز



http://takberoz.loxblog.ir

نویسندگان

درباره ما

    کاملترین و بروزترین پرتال تفریحی تک بروز
    سلام خیلی خوش اومدید زندگی زیباست، که گاه خاطره ای در میان خاطره ها خاطره ی خاطره ها می گردد ما را با نظرات خودتون در بهتر کردن وبلاگ یاری کنید.

عضویت در خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جدول ليگ برتر

آخرین مطالب سایت
محبوبترین مطالب
تبلیغات
دسته بندی ها
نظرسنجي
    کدام یک از مطالب تک بروز را می پسندید؟
آخرین نطرات کاربران
    ترانه - پوران وشادی وزهراومریم شماهاهم عین طیبه هستین خنگامن بافرشته جونم موافقمخیلی ازجامعه عقب موندین:) - 1394/5/3/takber
    ----------------------------
    ترانه - طیبه جون ناراحت نشی هافک کنم مخت تکون خورده که به اینامیگی خوب مغزتوشستشو بده نادون:) - 1394/5/3/takber
    ----------------------------
    يگانه - بگيد آيا واقعي - 1394/2/28/takber
    ----------------------------
    محمد جعفری - واقعا ممنون.. - 1394/1/12/takber
    ----------------------------
    مهرنوش - sobhan اسم شماست؟

    خخخخخخخ

    sobhan پیشتهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!! - 1393/9/18
    ----------------------------
    شایان عیوضی - ممنون عالی بود - 1393/9/2/takber
    ----------------------------
    ,وحید - عالییییییییه - 1393/9/2/takber
    ----------------------------
    پری - خوب بود - 1393/8/27/takber
    ----------------------------
    جواد - پسورد فایل چیه ؟ خواهشا

    - 1393/8/25
    ----------------------------
    حنانه14 - خیلی باحال بودن حال کردممممممممممم
    - 1393/8/22/takber
    ----------------------------
امکانات جانبی
جستجوگر پیشرفته سایت



تبلیغات
    < فروش ویژه آچار همه کاره آی نام



    آچار همه کاره آی نام - Snap n Grip، بهترین وسیله برای فنی کاران. برای همه ی شکل ها و سایز های پیج طراحی شده. وسیله ی مورد نیاز برای هر خانه ...
    با این آچار می توانید هر چیزی که می خواهید را به راحتی هر چه تمام تر باز کنید. از شیر آب و شوفاژ گرفته تا مهره های خیلی ریز. با آچار همه کاره آی نام، دیگر شما نیاز به حمل و نگهداری آچار های دیگر ندارید. استفاده و حمل آچار Snap n Grip فوق العاده لذت بخش و آسان است. ویژگی مهم آچار آی نام طراحی خاص دهانه آن می باشد که هنگام باز کردن یا بستن مهره و یا جایی که می خواهید از آن استفاده کنید قفل می شود و این امر باعث شده شما به راحتی هر چه تمام تر کارتان را انجام می دهید. آچار همه کاره آی نام (Snap n Grip) وسیله ای بسیار ضروری برای هر خانه ای می باشد.

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 54000 تومان

    >
< فروش ویژه دستکش تاچ اسکرین - Silver Touch



دستکش Silver Touch مخصوص کار با گوشی ها و تبلت های لمسی. جنس فوق العاده با کیفیت و مقاوم. در روز های سرد با دستانی گرم از موبایل یا تبلت لمسی خود لذت ببرید ...
همانطور که می دانید در زمستان و در سرما کار کردن با گوشی لمسی و دستان سرد بسیار دشوار است. و از آنجا که دستکش های معمولی روی گوشی هیچ عکس العملی ندارند، شما مجبور هستید دستکش های خود را در بیاورید و با دست های سرد از گوشی یا تبلت خود استفاده کنید. در اینجا دستکش سیلور تاچ به کمک شما می آید. این دستکش ها مانند دستکش های زمستانی دست ها را گرم نگاه میدارند با این تفاوت که شما می توانید با گوشی، تبلت یا هر وسیله لمسی دیگر خود به راحتی کار کنید. سبب این امر، استفاده از الیاف نقره در نوک انگشتان دستکش است که قابلیت اتصال دست با گوشی را فراهم می سازد. برای اولین بار در ایران، توسط شرکت میهن استور، دستکش های سیلور تاچ، مشکل استفاده از گوشی، تبلت یا هر وسیله لمسی در سرما را برای همیشه حل می کند.
این دستکش ها در رنگهای مشکی، آبی، طوسی و قهوه ای برای هر سلیقه ای طراحی شده است. حساسیت عملکرد این دستکش روی گوشی های لمسی به مانند حساسیت دست میباشد. همچنین سایز این محصول به گونه ای است که برای هر دستی مناسب می باشد.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 24800 تومان

>
تبلیغات
    < فروش ویژه پایه عکاسی مونوپاد



    پایه عکاسی مونوپاد، لذت عکاسی در زوایای غیر عادی. با موبایلتان از راه دور عکس سلفی بگیرید. نگه دارنده انواع موبایل و دوربین دیجیتال برای عکاسی یا فیلم برداری ...
    مونوپاد، یک وسیله تک‌پایه‌، سبک، جمع‌وجور و کاربردی برای موبایل و دوربین دیجیتال است. این وسیله برای ثبت عکس‌هایی از زاویه دید غیر معمول کاربرد بسیاری دارد. به ویژه برای برداشتن عکس‌ های سلفی (عکس از خود) و عکس های دسته جمعی بسیار عالی است. مونوپاد از جنس آلومینیوم ساخته شده است و علاوه بر وزن کم، استحکام و دوام بسیاری نیز دارد. به همین دلیل، می‌توانید همه جا آن را با خود حمل کنید و همین که سوژه جالب به چشمتان خورد، به صورت عکس‌های سلفی تکی و یا دسته جمعی عکس بردارید.

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 36000 تومان

    >

    راه های ساده برای فراموش کردن گذشته های تلخ

    راهکارهایی برای فراموش کردن گذشته‌های تلخ از ذهن

     

    فراموش کردن گذشته‌های تلخ, راهکارهایی برای فراموش کردن گذشته‌

    قبل از هرچیز باید با خودتان شفاف باشید و در مورد این موضوع به نتیجه‌ای روشن برسید كه فكر كردن در مورد گذشته و مرور تجربه‌های تلخ برای‌تان آزار‌دهنده است و مثل یك سم كشنده در دراز مدت شما را از پا خواهد انداخت.

    با جرات می‌شود گفت در همه جای دنیا كسی وجود ندارد كه تا به حال اتفاق و خاطره‌ای بد را تجربه نكرده باشد. همه ما تجربه‌های ناخوشایندی داشته‌ایم كه در گوشه‌ای از ذهن ما ثبت شده و هر ازگاهی مرور آن برای‌مان عذاب آور است.عده‌ای آن را به سرنوشت نسبت می‌دهند و عده‌ای همه اتفاقات را بازتاب رفتار خود انسان‌ها می‌دانند اما چیزی كه مهم است نحوه نگرش و برخورد ما با خاطره‌های تلخ است. یادآوری و تفكر در مورد خاطرات ناگوار گاهی تا آنجا پیش می‌رود كه انرژی و توانایی ادامه زندگی را از انسان سلب می‌كند و اینجاست كه بالاخره همه مان با این سوال روبه‌رو می‌شویم كه با این خاطرات تلخ چه باید كرد؟ اما ما راه رویارویی با خاطرات ناخوشایندتان را برای‌تان می‌گوییم.
     
    با خودت روراست باش
    قبل از هرچیز باید با خودتان شفاف باشید و در مورد این موضوع به نتیجه‌ای روشن برسید كه فكر كردن در مورد گذشته و مرور تجربه‌های تلخ برای‌تان آزار‌دهنده است و مثل یك سم كشنده در دراز مدت شما را از پا خواهد انداخت. باید از این وضعیت خسته شوید، خسته از غصه خوردن و فكر كردن و مرور تجربه‌های گذشته، خسته از احساس افسردگی و حسرت در مورد گذشته و بعد از این خستگی سودمند و به موقع، باید همه توانت را برای مقابله با این حس یك جا جمع كنی. تنها به این فكر كن كه همین الان درست همین الان دیگر نمی‌خواهی حسرت گذشته را بخوری و از داشتن حس افسردگی و ناراحتی به اندازه كافی خسته شده‌ای.
     
    یك راهكار عملی و موثر
    یك مكان دنج و راحتی را درنظر بگیرید و آنجا بنشینید. چشم‌های‌تان را ببندید و چند نفس عمیق بكشید. به تاریكی پشت پلك‌تان توجه كنید و سعی كنید فضای تاریك را در مقیاسی بزرگ‌تر تصور كنید آنقدر كه سیاهی همه اطراف شما را احاطه كند. حالا یك تلویزیون را تصور كنید كه در مقابلتان قرار گرفته است و حتی‌الامكان این تلویزیون را قدیمی در نظرتان تجسم كنید چون شما در حال بازسازی اتفاقات گذشته‌تان هستید. بعد از این كار حادثه‌ای كه باعث دلخوری شما شده است را در صفحه تلویزیون خلق كنید و با دقت به آن نگاه كنید. شخصیت‌هایی كه هنگام به‌وجود آمدن آن حادثه تلخ وجود داشته‌اند را با جزئیات تصویرسازی كنید. صداها، رنگ‌ها و حتی بویی كه در آن لحظه حس كرده‌اید را از قلم نیندازید. بعد از این كار نوبت شماست.

    فراموش کردن
    سعی كنید با دكمه‌ای كه روی بدنه تلویزیون است (یادتان باشد كه تلویزیون شما از نوع قدیمی است و كنترل ندارد) صداها را كم و زیاد كنید. صداهایی كه باعث رنجش‌تان شده را كم و آن‌هایی كه حس خوبی به شما می‌دهد را زیاد كنید.  می‌توانید رنگ صورت یا لباس شخصیت‌هایی كه در این فیلم سینمایی خودساخته، باعث آزارتان شده است را كمرنگ تصویرسازی كنید. به‌تدریج شخصیت‌ها را حذف كنید و حتی می‌توانید نوع جملات آن‌ها را با سلیقه خود تغییر دهید.
     بعد از این‌كه تصاویر كمرنگ و كمرنگ‌تر شد دست‌تان را روی دكمه خاموش تلویزیون بگذارید و تمام صحنه مربوط به آن تجربه تلخ را برای همیشه محو كنید. انجام این تمرین را اگر برای چند بار انجام دهید، می‌تواند كمك زیادی به فراموشی اتفاق تلخ گذشته تان كند.
     
    تغییر خاطرات آن‌طور كه دوست دارید
    وقتی از یك خاطره تلخ صحبت می‌كنید و سعی دارید آن را با كسی به اشتراك بگذارید تقریبا همه آدم‌ها یك جواب مشتركی را به شما می‌دهند و آن این جمله است« از خاطره بد بگذر و فراموشش كن» اما در دنیای واقعیت وقتی صحبت از عمل وسط می‌آید اینكار كمی مشكل به‌نظر می‌رسد. فراموش كردن اتفاق تلخ كار خیلی سختی است اما حداقل می‌توانید نوع احساسی كه نسبت به آن تجربه بد را دارید تغییر بدهید. وقتی خاطره‌ای تلخ را مرور می‌كنید قبل از هرچیز به این فكر كن كه این اتفاق می‌تواند جنبه مثبتی هم برای شما داشته باشد. به‌دنبال آن جنبه مثبت و خوب، تجربه ناخوشایند هم داشته باش تا حسی جدید را جایگزین حس آزاردهنده سابقت كنی.
     
    خودت را از قلم نینداز
    هنگام مرور و تصویرسازی یك حادثه تلخ، آیا خودت را در تصاویری كه دوباره بازسازی كرده‌ای می‌بینی یا خیر؟ اگر خودت را در صحنه نمی‌بینی این نشان می‌دهد كه شما هنوز غرق در احساسات باقی مانده از خاطرات گذشته‌ات هستی. اما وقتی در تصویرسازی تجربه‌های تلخ گذشته‌ات خودت را هم تجسم می‌كنی این نشانه خوبی است چون شما به‌عنوان یك تماشاچی به آن اتفاق نگاه می‌كنید و خودتان را جدا كرده‌اید و آن صحنه تلخ را در زمان حال و جایی كه هم‌اكنون هستی نگاه می‌كنی. یادت باشد گذشته تنها یك خاطره است و این ما هستیم كه آن‌ها را زنده می‌كنیم. در این تصویر‌سازی‌ و احیای دوباره زمان حال را از دست نده.


    امتیاز : نتیجه : 6 امتیاز توسط 2 نفر مجموع امتیاز : 2

    به اشتراک گذاری کنید:

    مطالب مرتبط

    بخش نظرات این مطلب

      نام
      آدرس ایمیل
      وب سایت/بلاگ
      :) :( ;) :D
      ;)) :X :? :P
      :* =(( :O };-
      :B /:) =DD :S
      -) :-(( :-| :-))
      نظر خصوصی

       کد را وارد نمایید:

      آپلود عکس دلخواه:








      برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید