درمان افسردگی پس از جدایی



کاملترین و بروزترین پرتال تفریحی تک بروز



http://takberoz.loxblog.ir

نویسندگان

درباره ما

    کاملترین و بروزترین پرتال تفریحی تک بروز
    سلام خیلی خوش اومدید زندگی زیباست، که گاه خاطره ای در میان خاطره ها خاطره ی خاطره ها می گردد ما را با نظرات خودتون در بهتر کردن وبلاگ یاری کنید.

عضویت در خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



جدول ليگ برتر

آخرین مطالب سایت
محبوبترین مطالب
تبلیغات
دسته بندی ها
نظرسنجي
    کدام یک از مطالب تک بروز را می پسندید؟
آخرین نطرات کاربران
    ترانه - پوران وشادی وزهراومریم شماهاهم عین طیبه هستین خنگامن بافرشته جونم موافقمخیلی ازجامعه عقب موندین:) - 1394/5/3/takber
    ----------------------------
    ترانه - طیبه جون ناراحت نشی هافک کنم مخت تکون خورده که به اینامیگی خوب مغزتوشستشو بده نادون:) - 1394/5/3/takber
    ----------------------------
    يگانه - بگيد آيا واقعي - 1394/2/28/takber
    ----------------------------
    محمد جعفری - واقعا ممنون.. - 1394/1/12/takber
    ----------------------------
    مهرنوش - sobhan اسم شماست؟

    خخخخخخخ

    sobhan پیشتهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!! - 1393/9/18
    ----------------------------
    شایان عیوضی - ممنون عالی بود - 1393/9/2/takber
    ----------------------------
    ,وحید - عالییییییییه - 1393/9/2/takber
    ----------------------------
    پری - خوب بود - 1393/8/27/takber
    ----------------------------
    جواد - پسورد فایل چیه ؟ خواهشا

    - 1393/8/25
    ----------------------------
    حنانه14 - خیلی باحال بودن حال کردممممممممممم
    - 1393/8/22/takber
    ----------------------------
امکانات جانبی
جستجوگر پیشرفته سایت



تبلیغات
    < فروش ویژه آچار همه کاره آی نام



    آچار همه کاره آی نام - Snap n Grip، بهترین وسیله برای فنی کاران. برای همه ی شکل ها و سایز های پیج طراحی شده. وسیله ی مورد نیاز برای هر خانه ...
    با این آچار می توانید هر چیزی که می خواهید را به راحتی هر چه تمام تر باز کنید. از شیر آب و شوفاژ گرفته تا مهره های خیلی ریز. با آچار همه کاره آی نام، دیگر شما نیاز به حمل و نگهداری آچار های دیگر ندارید. استفاده و حمل آچار Snap n Grip فوق العاده لذت بخش و آسان است. ویژگی مهم آچار آی نام طراحی خاص دهانه آن می باشد که هنگام باز کردن یا بستن مهره و یا جایی که می خواهید از آن استفاده کنید قفل می شود و این امر باعث شده شما به راحتی هر چه تمام تر کارتان را انجام می دهید. آچار همه کاره آی نام (Snap n Grip) وسیله ای بسیار ضروری برای هر خانه ای می باشد.

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 54000 تومان

    >
< فروش ویژه دستکش تاچ اسکرین - Silver Touch



دستکش Silver Touch مخصوص کار با گوشی ها و تبلت های لمسی. جنس فوق العاده با کیفیت و مقاوم. در روز های سرد با دستانی گرم از موبایل یا تبلت لمسی خود لذت ببرید ...
همانطور که می دانید در زمستان و در سرما کار کردن با گوشی لمسی و دستان سرد بسیار دشوار است. و از آنجا که دستکش های معمولی روی گوشی هیچ عکس العملی ندارند، شما مجبور هستید دستکش های خود را در بیاورید و با دست های سرد از گوشی یا تبلت خود استفاده کنید. در اینجا دستکش سیلور تاچ به کمک شما می آید. این دستکش ها مانند دستکش های زمستانی دست ها را گرم نگاه میدارند با این تفاوت که شما می توانید با گوشی، تبلت یا هر وسیله لمسی دیگر خود به راحتی کار کنید. سبب این امر، استفاده از الیاف نقره در نوک انگشتان دستکش است که قابلیت اتصال دست با گوشی را فراهم می سازد. برای اولین بار در ایران، توسط شرکت میهن استور، دستکش های سیلور تاچ، مشکل استفاده از گوشی، تبلت یا هر وسیله لمسی در سرما را برای همیشه حل می کند.
این دستکش ها در رنگهای مشکی، آبی، طوسی و قهوه ای برای هر سلیقه ای طراحی شده است. حساسیت عملکرد این دستکش روی گوشی های لمسی به مانند حساسیت دست میباشد. همچنین سایز این محصول به گونه ای است که برای هر دستی مناسب می باشد.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 24800 تومان

>
تبلیغات
    < فروش ویژه پایه عکاسی مونوپاد



    پایه عکاسی مونوپاد، لذت عکاسی در زوایای غیر عادی. با موبایلتان از راه دور عکس سلفی بگیرید. نگه دارنده انواع موبایل و دوربین دیجیتال برای عکاسی یا فیلم برداری ...
    مونوپاد، یک وسیله تک‌پایه‌، سبک، جمع‌وجور و کاربردی برای موبایل و دوربین دیجیتال است. این وسیله برای ثبت عکس‌هایی از زاویه دید غیر معمول کاربرد بسیاری دارد. به ویژه برای برداشتن عکس‌ های سلفی (عکس از خود) و عکس های دسته جمعی بسیار عالی است. مونوپاد از جنس آلومینیوم ساخته شده است و علاوه بر وزن کم، استحکام و دوام بسیاری نیز دارد. به همین دلیل، می‌توانید همه جا آن را با خود حمل کنید و همین که سوژه جالب به چشمتان خورد، به صورت عکس‌های سلفی تکی و یا دسته جمعی عکس بردارید.

    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت: 36000 تومان

    >

    درمان افسردگی پس از جدایی

    هرقدر هم که این جدایی زندگی شما را زخمی کرده باشد، باز هم نمی‌توانید برای فرار از آن خود را به چاله دیگری بیندازید

     

    با افسردگي پس از جدايي چه كنم؟

     با افسردگي پس از جدايي چه كنم؟

    برخی می‌گویند زنان بعد از جدایی افسرده‌تر می‌شوند و مردان بی‌وفا، همه‌چیز را  زود فراموش می‌کنند و سراغ رابطه دیگری می‌روند؛ عده‌ای هم معتقدند مردها کم‌طاقت‌ترند و تنها برای پرکردن زخم‌های عمیق درون‌شان، پای زن دیگری را به میان می‌آورند. روانشناسان می‌گویند چندان فرقی نمی‌کند که شما زن باشید یا مرد، از نظر آنها کمتر کسی است که بعد از جدایی، به افسردگی دچار نشود؛ اما افسردگی بعد از طلاق، قرار نیست تا ابد زندگی شما را مختل کند. اگر نشانه‌های این اختلال را بشناسید و از راه‌های محوکردن‌شان باخبر شوید، می‌توانید این بار با قدرت و تجربه‌ای بیشتر قدم بردارید.

    جیب‌تان را خالی نکنید

    درست است که افسردگی بعد از طلاق، سراغ اغلب آدم‌هایی که این اتفاق را تجربه می‌کنند می‌آید اما بحران‌های مالی یکی از اصلی‌ترین دلایل تشدید افسردگی و اضطراب برای مطلقه‌هاست. پس اگر در شرف جدایی هستید یا به ازدواج‌تان پایان داده‌اید، باید بیشتر از هر زمانی به فکر پول توی جیب‌تان باشید. قبل از آنکه پای برگه طلاق را امضا کنید، کاری با درآمد قابل قبول پیدا کنید و اگر برای‌تان ممکن است کمی پس‌انداز کنید. به فکر پیداکردن محلی که قرار است در آن زندگی کنید باشید و اگر هنوز همسرتان شما را درک می‌کند، از او بخواهید که قبل از طلاق به شما برای فراهم‌کردن شرایط حداقلی زندگی کمک کند. اگر هم کار از کار گذشته و جدا شده‌اید، هرچه زودتر از نظر مالی روی پای خودتان بایستید و با تمام توان کار کنید. کارکردن زیاد تنها به جیب شما کمک نمی‌کند، بلکه توجه‌تان را هم از روزهای سختی که می‌گذرانید منحرف می‌کند.

    تا مدتی دل نبندید

    بسیاری از آدم‌ها گمان می‌کنند تلخی از دست‌دادن را می‌توان با به دست‌آوردن یک شریک تازه از بین برد اما روانشناسان معتقدند عجله در ورود به یک رابطه دیگر، مشکلات شما را چند برابر می‌کند. قبل از آنکه دوباره عاشق شوید، به خودتان برای پذیرش شرایطی که دارید و اتفاقاتی که پشت‌سر گذاشته‌اید فرصت دهید. اشتباهات خود و طرف مقابل‌تان را مرور کنید و ببینید که چه مسیری شما را به این پایان رسانده است. بگذارید افسردگی و اضطراب‌تان کمرنگ‌تر شود و اهداف و آنچه از زندگی می‌خواهید را یک بار دیگر مرور کنید. با عجله در ساختن یک زندگی دیگر، شما در کنار فردی قرار می‌گیرید که باید بار خستگی‌تان را به دوش بکشد و گاهی به اشتباه، تنها با دیدن تفاوت‌های یک فرد با همسر سابق‌تان، گمان می‌کنید که فرد ایده‌آلی برای زندگی با شماست. اگر نمی‌خواهید دوباره به همین نقطه برگردید، لااقل تا یک سال دست نگه دارید و دل نبندید.

    زیر بار حرف زور نروید

    اعتماد به نفس داشته باشید و بپذیرید که مسیر را اشتباه رفته‌اید. به دیگران اجازه ندهید که در مورد شما قضاوتی خلاف آنچه هستید، داشته باشند. با خانواده‌تان صحبت کرده و به آنها کمک کنید که این واقعیت را بپذیرند. اگر شما در این دوره، زندگی‌تان را مختل نکنید و از دنیا فاصله نگیرید، دیگران راحت‌تر تصمیم می‌گیرند و شرایط شما را درک مي‌کنند. روانشناسان هم معتقدند کسانی که اعتماد به نفس بالاتری دارند و تصمیمی منطقی گرفته‌اند که توان دفاع از آن را دارند، زودتر از دیگران روزهای سخت بعد از طلاق را سپری می‌کنند.

    ورزش يعني خروج از افسردگي‌

    تيلور، يكي از استادان دانشگاه استنفورد معتقد است ورزش يكي از شيوه‌هاي موثر براي خروج از افسردگي طلاق است. تاثيرات مثبت ورزش بر بدن همواره مورد توجه قرار مي‌گيرد اما تحقيقات مشخص كرده است افرادي كه ورزش مي‌كنند با تقويت حافظه و روحيه احساس رضايت بيشتري از زندگي مي‌كنند. ورزش با كاهش استرس و افزايش شادابي موجب احساس بهتر و رضايت بيشتر در افراد از وضعيت زندگي مي‌شود. متخصصان معتقدند ورزش مانند داروي ضدافسردگي عمل مي‌كند و چنانچه روزانه 30‌‌دقيقه سريع راه بروند يا به‌طور منظم ورزش كنند، پس از 10 روز تاثير آن را در بهبود وضعيت روحي و شادابي خود خواهند ديد. از طرف ديگر، چنانچه ورزش به مدت طولاني در فعاليت‌هاي ثابت روزانه گنجانده شود، موجب عملكرد بهتر مغز شده و مواد شيميايي مسئول داشتن احساس بهتر و رضايت وارد خون مي‌شود.

    دوستی کنید

    به‌جاي انزوا و دوري از جمع روابط دوستانه را گسترش دهيد. به ياد داشته باشيد دوستي‌ها شادي‌ها را مضاعف و غم‌ها را تقسيم مي‌كند.در روابط دوستانه مهر ورزيدن وجود دارد و همين امر براي‌تان بسيار مفيد خواهد بود. حتي اگر در يك لحظه جز خودتان كس ديگري براي مهر ورزيدن وجود نداشت يا امكان مهرورزي را به شما نمي‌داد. بدانيد افرادي كه نمي‌توانند خودشان را دوست داشته باشند، هرگز قادر به محبت‌كردن به ديگران نيز نيستند. پس از خودتان شروع كنيد اما سعي كنيد رفت‌و‌آمد با افراد گوناگون را نيز تجربه كنيد. به اين ترتيب حتي مي‌بينيد كه افراد خصوصيت‌ها و نقاط مثبت و منفي زيادي دارند و از اين رو بخشيدن خود و ديگران نيز براي‌تان ساده‌تر مي‌شود.

    در این دوران در زندگی‌تان تغییر کلی ندهید

    هرقدر هم که این جدایی زندگی شما را زخمی کرده باشد، باز هم نمی‌توانید برای فرار از آن خود را به چاله دیگری بیندازید. شما می‌توانید مدتی به سفر بروید اما بهتر است فکر مهاجرت را از سرتان بیرون کنید. شما می‌توانید به درس یا کار بیشتر پناه ببريد اما نمی‌توانید از دانشگاه انصراف دهید یا قید کارتان را بزنید. شما می‌توانید با آدم‌های تازه روبه‌رو شوید اما نمی‌توانید همه را برنجانید و با عزیزان‌تان قطع ارتباط کنید. یادتان نرود که درد شما اگرچه عمیق و آزاردهنده است اما موقت و گذراست. نمی‌گوییم شما خیلی زود همه روزهای گذشته را فراموش می‌کنید اما اگر هوشیارانه برای بهبود حال‌تان تلاش کنید، مدتی بعد نه درد، بلکه تنها اثر این زخم را مشاهده خواهید کرد. پس اگر توان انجام کارهایی را که به تمرکز و هوشیاری کامل شما نیاز دارند، ندارید، به جای بستن چمدان و فرارکردن یا قهر کردن با دنیا، چند هفته‌ای از محل کار یا یک ترم از دانشگاه‌تان مرخصی بگیرید. البته باز هم به جملات قبل برمی‌گردیم و به شما توصیه می‌کنیم تا آنجا که می‌توانید فعالیت‌های‌تان را بیشتر کنید، نه کمتر.

    گاهی حرف‌زدن معجزه می‌کند

    معجزه حرف‌زدن را دست‌کم نگیرید و البته برای هر کسی حرف نزنید. قرار نیست همه آدم‌ها از ریز و درشت زندگی‌تان باخبر باشند اما می‌توانید سفره دل‌تان را برای یک دوست صمیمی(نه گروه‌های دوستی‌تان) باز کنید یا اگر اطراف‌تان کسی را نمی‌بینید که بدون قضاوت‌کردن به شما گوش دهد، از یک مشاور کمک بگیرید و در کنار تخلیه احساسات و هیجانات‌تان در جلسات مشاوره، از توصیه‌های او برای کمرنگ‌کردن این آسیب‌ها کمک بگیرید. یادتان نرود که شما حق دارید تامدتی ناراحت، خسته، زخم‌خورده یا عصبانی باشید، پس با سرزنش خود و انتظارات نا به‌جا، خود را خسته نکنید.

    سيب سبز


    امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

    به اشتراک گذاری کنید:
    بخش نظرات این مطلب

      نام
      آدرس ایمیل
      وب سایت/بلاگ
      :) :( ;) :D
      ;)) :X :? :P
      :* =(( :O };-
      :B /:) =DD :S
      -) :-(( :-| :-))
      نظر خصوصی

       کد را وارد نمایید:

      آپلود عکس دلخواه:








      برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید